A turizás nem nekem való ... vagy mégis?

Bár a turizás napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvend, sokan azért továbbra is irtóznak tőle. Én személy szerint nagyon sokáig úgy voltam vele, hogy nem nekem való, és inkább maradok a fast fashion-nél. Túl zsúfoltak voltak üzleteket, illetve szinte lehetetlennek éreztem, hogy az én stílusomnak megfelelő ruhákat találjak. 

Úgy gondolom, azért, mert elsőre vagy másodikra nem sikerül, semmiféle képpen nem szabad feladni, csak a módszeren kell változtatni. 

Hoztam nektek néhány tippet, hogy nekem hogy sikerült végül nyitnom a turi felé, és élvezni azt!

1. Barátokkal minden jobb

Nekem az első pozitív élményem a turizással egy barátnőmmel volt. Ő is pont ugyanolyan zöldfülű volt a témában mint én, és kicsit inkább poén céljából mentünk el egyébként a Nagy Lajos király útján lévő Hádába. Találtunk érdekes, inkább mókás darabokat, amiken jót mulattunk, de egyébként meg rengeteg szuper cuccra is leltünk. Mindenképp jó volt, hogy ott voltunk egymásnak, ki tudtuk egymás véleményét kérni, illetve sokkal hatékonyabban is tudtuk azt a rengeteg ruhát átfésülni.

Dress Shopping GIFs | Tenor

2. Kezdd a tágasabb üzletekkel!

Frusztrálóak lehetnek a kicsi, ruhával agyonpakolt üzletek, így mindenképp ajánlom a nagyobb boltokat első körben. Ilyen lehet például a Háda vagy a Cream bármely üzlete. Ha már kicsit rutinosabb leszel, és kialakítasz turis szokásokat, már a kisebb boltok se fognak gondot okozni.

GIF 26n6HDYUnvBYg7Rle - GIF Animado | REYGIF

3. Inspiráló turis oldalak követése

Egyre több second hand tartalom jön velem szemben elsősorban a TikTokon, és így is találtam rá olyan profilokra, ahol pont az én ízlésemnek megfelelő darabokat mutatnak be. Ilyen például @matoviczmana oldala is, aki hihetetlen jó turi videókat, tippeket szokott megosztani. Ajánlom itt a Húsz dollár a zsebemben TikTok oldalát, ahol szintén remek tippeket és inspirációkat osztunk meg veletek!

MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ (OFFICIAL VIDEO) animated  gif

4. Ismerősök ajánlása

Ez talán eléggé magától értetődő, de mindenképp ajánlom, hogy tudakolózz ismerőseidtől, akiknek tetszik a stílusa. Én például így tudtam meg, hogy a Humanának vannak nem csak vintage boltjai, ahol sok, az én öltözködésemnek megfelelő darabot lehet találni.

Shopping Own The World GIF - Shopping Own The World Flawless - Descubre &  Comparte GIFs

+1 Ne add fel!

Nem mindenkinek megy egyszerűen a turizás, sok türelem és nyitottság kell hozzá. Úgy gondolom, hogy egy-két kellemetlenebb élmény után nem érdemes feladni, mert ha egyszer ráérez az ember, akkor már nagyon jó szórakozás lesz!

Thrift-shopping GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések